Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

livet suger(mest på kvällen)

Av kakan - 4 februari 2007 20:01

då är det knäpp tyst här i stora villan då.barnen har somnat o jag är den enda vaken(ja förutom marsvinet såklart)hon sover alldrig bara tigger mat.kan ju inte va i köket utan att hon tror att hon ska få mat.biter på gallret så hela buren skakar..Det känns ganska okej att vara ensam..jag är ju van att vara det på kvällarna,eftersom(HAN)jobbar rätt mycket kvällar.men skillnaden nu är ju att han inte kommer hem..vems fel kan det då vara, mån tro???mitt så klart.det är ju jag som startat hela soppan.faan.tänk om man kunde radera saker o ting.men det skulle väll bli lika dant igen.kanske har "tjänat ut"varandra som en vän till mig sa.kanske inte meningen att ett förhållande ska hålla livet ut.vad vet jag!!vad jobbigt det är när man inte vet vad man vill,inte kan ta ett beslut.(alla)väntar ju bara på att jag ska bestämma mig.känner mig helt villrådig..det bästa är nog om jag tar en egen lägenhet ett tag..Men sen då?vad är vi då?särbo eller separerade..Ska jag leva singel liv,när han har barnen eller?ska man ha vissa regler som gäller för båda??hur funkar det???vad är jag nu?? singel eller särbo??ska jag börja träffa "MIN"(tomte )igen o se vad det för med sig.JAG BLIR GALEN...om jag någon gång kan ta o bestämma mig.så JÄVLA svårt kan det ju inte vara.eller?skulle behöva en varm famn just nu..kram k

 
 
E

E

4 februari 2007 20:52

Stackars lilla marsvin...får hon inget att äta?? Minns lille M, han var likadan skrek som besatt.

Ja du Gumman, det är ingen lätt situation du är i, önskar jag kunde ge dig en kick i rätt riktning men det är DU själv som måste ta detta beslut. Men du vet vad jag sagt, vad jag tror skulle vara bra för dig. Hör av dig om du vill ventilera.

Kraaam.

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kakan - 17 februari 2007 21:36

japp.då var det dags igen då.jaha den här veckan har varit så jävla jobbig.har känt mig väldigt arg,ledsen,spy färdig,som jag tappat kontrollen.han har flyttat nu...kommer nog hit i morgon och hämtar lite saker till.det är bara ett jävla kaos.säger t...

Av kakan - 12 februari 2007 12:56

jaha.då var det klart då.han har skrivit på ett kontrakt på en lägenhet som jag var med o titta på.så jävla sjukt varför skulle jag med?kändes som jag skulle bryta ihop totalt,jag vill ju inte att det ska vara så här...åkte hem till huset fick stanna...

Av kakan - 10 februari 2007 18:19

Mmm.vad ska man göra när det spritter i bena.jag är så väldigt RASTLÖS.vet inte va jag ska hitta på,skulle varit kul att gå ut på krogen.komma ut o se nått annat.ta ett par öl o slappa,mmm.det gillar jag.före sommaren var jag aldrig ute på krogen,jag...

Av kakan - 10 februari 2007 17:00

glömde en sak.varför ska det va så svårt att berätta för sina föräldrar att man ska separera.det är väll min ensak eller?det handlar väll om mig o mina känslor.att jag vill ha nått mer än det jag har.att vi kanske har tröttnat på varandra...faan.dera...

Av kakan - 10 februari 2007 16:35

mätt i magen i allafall.har det bra här med två barn som busar.kan va ett himmla liv...har pratat med (HAN)skulle tagit med sig barnen till en kompis men det blev inte så..det gör inget..dom kan ta det en annan dag.lördags eftermiddag!! jaha vad ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards