Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

livet suger(kanske tomten kan göra det bättre)

Av kakan - 4 februari 2007 20:46

jaha.kanske ska ta o skriva lite om MIN(tomte)då då.vad det är för än.han storma in i mitt liv o förstörde allt...fniss.nejdå.kanske inte riktigt va så.det är en kille som jag har jobbat med ett par år,har alltid tyckt att han är söt,snäll m.m.när mitt förhållande började knaka så utan att jag tänkte påt gick jag o spana på honom.det fick dagarna att gå snabbare.ja visst. han titta tillbaka,kunde känna hans blickar i ryggen.han kom gärna fram o pratade,vi fikade ihop ibland(INTE BARA HAN O JAG INTE)utan hans arb.kompisar o mina.sen helt plötsligt bytte han arbetstider.faan va livet blev surt då.sakna att gå o titta efter honom.han stanna kvar ibland efter att hans arbetspass slutat bara för att få se mig(har han berättat efteråt)det började dra ihop sig till sem.sista arb.veck.gick hela avd.ut på krogen för att fira sem.han satt o titta på mig hela kvällen,sökte efter min blick hela tiden.efter ett tag började folk droppa av en efter en,det blev i stort sätt bara vi kvar."DÅ KOM BOMBEN" Han hade känslor för mig,hade haft det ett BRA tag.han sa att han kände att det var ömsesidigt.att jag var lika attraherad av honom, som han var av mig..ja det stämmde!!det var så.vi började ha sms kontakt,o träffas lite då o då.jag föll helt o hållet för honom.han får mig att må bra,säger det jag behöver höra,får mig att känna saker som jag inte kännt på länge.JAG BLEV LIVRÄDD!!!vågade inte erkänna för mig själv att jag var förälskad i honom,o kanske är än..men det är helt fel kille för mig.helt olik den jag har.vet inte om han skulle klara av att ta hand om två barn+mig.jag är nog för feg för att prova..varför lämmna det man har som funkar ganska bra,för att ge sig ut i det okända.JAG TÖRS NOG INTE.men kan inte låta honom vara(han kan inte låta mig vara heller)det kanske ska vara vi två?han kanske är den jag behöver för att jag ska må bra!en kompis sa till mig att hela jag lyser upp när jag pratar om honom,att det syns i mina ögon att jag är kär.kan va så att jag trycker bort mina känslor för honom,för att jag är rädd att allt ska bli skit.att jag inte vill såra min sambo genom att lämna honom..tänk om jag ångrar mig.om (tomten) bara är en liten flört,att han o jag inte passar ihop.då har jag ju sabbat allt..jag känner ju fortfarande för min sambo,men något saknas..vi är inte på samma känslomässiga plan.är det då snällt mot någon att stanna kvar,kan man hitta tillbaka?kommer jag att glömma(tomten).jag vet inte.hur jag än gör kommer jag att ångra mig..önskar att man kunde få allt...men det kan man ju inte eller hur? kram k

 
 
E

E

4 februari 2007 22:02

:)
Inte mycket att språka om, det där har vi gått igenom Tusen gånger. Men visst känns det skönt att få ner allt svart på vitt?? Man ser saker i ett annat perspektiv.

Sov gott inatt så hörs vi imorrn Gumman.
Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kakan - 17 februari 2007 21:36

japp.då var det dags igen då.jaha den här veckan har varit så jävla jobbig.har känt mig väldigt arg,ledsen,spy färdig,som jag tappat kontrollen.han har flyttat nu...kommer nog hit i morgon och hämtar lite saker till.det är bara ett jävla kaos.säger t...

Av kakan - 12 februari 2007 12:56

jaha.då var det klart då.han har skrivit på ett kontrakt på en lägenhet som jag var med o titta på.så jävla sjukt varför skulle jag med?kändes som jag skulle bryta ihop totalt,jag vill ju inte att det ska vara så här...åkte hem till huset fick stanna...

Av kakan - 10 februari 2007 18:19

Mmm.vad ska man göra när det spritter i bena.jag är så väldigt RASTLÖS.vet inte va jag ska hitta på,skulle varit kul att gå ut på krogen.komma ut o se nått annat.ta ett par öl o slappa,mmm.det gillar jag.före sommaren var jag aldrig ute på krogen,jag...

Av kakan - 10 februari 2007 17:00

glömde en sak.varför ska det va så svårt att berätta för sina föräldrar att man ska separera.det är väll min ensak eller?det handlar väll om mig o mina känslor.att jag vill ha nått mer än det jag har.att vi kanske har tröttnat på varandra...faan.dera...

Av kakan - 10 februari 2007 16:35

mätt i magen i allafall.har det bra här med två barn som busar.kan va ett himmla liv...har pratat med (HAN)skulle tagit med sig barnen till en kompis men det blev inte så..det gör inget..dom kan ta det en annan dag.lördags eftermiddag!! jaha vad ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards