Direktlänk till inlägg 10 februari 2007

livet suger(lite)

Av kakan - 10 februari 2007 16:35

mätt i magen i allafall.har det bra här med två barn som busar.kan va ett himmla liv...har pratat med (HAN)skulle tagit med sig barnen till en kompis men det blev inte så..det gör inget..dom kan ta det en annan dag.lördags eftermiddag!! jaha vad ska man hitta på då då??brukar ju ha nått att göra på helgen,men just nu är det väldigt lungt.blir väll att kolla tv om halvsova..fniss.kan va skönt det med.i morgon är det hans tur att ha barnen.o jag drar härifrån till min sängplats hos min VÄN..ska bli ganska skönt.komma ifrån huset o alla våra saker som påninner om (HAN).faan va fort tiden går.nu är det tre veckor sen snart.jaja allt löser sig med tiden..inget att sitta o älta.gjort är gjort.kram k

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kakan - 17 februari 2007 21:36

japp.då var det dags igen då.jaha den här veckan har varit så jävla jobbig.har känt mig väldigt arg,ledsen,spy färdig,som jag tappat kontrollen.han har flyttat nu...kommer nog hit i morgon och hämtar lite saker till.det är bara ett jävla kaos.säger t...

Av kakan - 12 februari 2007 12:56

jaha.då var det klart då.han har skrivit på ett kontrakt på en lägenhet som jag var med o titta på.så jävla sjukt varför skulle jag med?kändes som jag skulle bryta ihop totalt,jag vill ju inte att det ska vara så här...åkte hem till huset fick stanna...

Av kakan - 10 februari 2007 18:19

Mmm.vad ska man göra när det spritter i bena.jag är så väldigt RASTLÖS.vet inte va jag ska hitta på,skulle varit kul att gå ut på krogen.komma ut o se nått annat.ta ett par öl o slappa,mmm.det gillar jag.före sommaren var jag aldrig ute på krogen,jag...

Av kakan - 10 februari 2007 17:00

glömde en sak.varför ska det va så svårt att berätta för sina föräldrar att man ska separera.det är väll min ensak eller?det handlar väll om mig o mina känslor.att jag vill ha nått mer än det jag har.att vi kanske har tröttnat på varandra...faan.dera...

Av kakan - 10 februari 2007 14:21

Igår när jag skrev kändes det inte så jäv...roligt.allt kändes piss.de är skönt att skriva av sig allt som finns i huvudet även om det blir ganska osamman hängande.jag var helt knäckt igår satt bara o grät(vilket jag aldrig annars gör)har svårt att v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards