Alla inlägg den 17 februari 2007

Av kakan - 17 februari 2007 21:36

japp.då var det dags igen då.jaha den här veckan har varit så jävla jobbig.har känt mig väldigt arg,ledsen,spy färdig,som jag tappat kontrollen.han har flyttat nu...kommer nog hit i morgon och hämtar lite saker till.det är bara ett jävla kaos.säger till mig själv att inte bråka och tjafsa men det bara kommer så fort jag ser honom.kan inte prata med honom,jag vill inte prata med honom.det gör aldeles för ont.jag blir alltid arg istället för att visa att jag är sårad,ledsen,ångerfull,helt knäkt inuti och har tappat kontrollen.jag vill ju inte bråka med han jag tycker ju fortfarande om han,trots allt skit jag sagt till han.kanske kan det vara så att jag vill verka oberörd att jag minsan kommer få det skit bra,när jag i själva verket är helt livrädd.tänk om jag vill att han ska komma tillbaka o han inte vill,han kanske träffar någon ny innom en snar framtid.faan nu är jag så där koko igen.det var ju jag som träffa en annan inte han.han lämnade ju mig på grund av att JAG kände mig osäker på mina känslor till han o till den andra.jag hade ett förhållande bakom ryggen på MIN sambo.Jag bedrog honom (INTE SEXUELT)utan känslomässigt.JAG kommer aldrig att förlåta mig själv för det,men jag hoppas att han kan det.kram k

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards