Alla inlägg den 9 februari 2007

Av kakan - 9 februari 2007 15:52

jaha.ringde(HAN)förut,bilen strula.han lät inte lika arg längre,vi prata en stund om scheman till barnen,mina jobbtider v8 o lite annat.sa att vi skulle höras senare ikväll o prata.det bränner till i mig varje gång jag pratar med (HAN).saknaden efter honom är stor.JA, jag saknar honom,längtar efter honom.allt känns så jävla konstigt.tror inte att jag har fattat än,att det här är slutet.vårat förhållande är slut efter 15 år.o det är jag som har orsakat allt.(HAN)orkar inte,vågar inte en gång till.jag tror att (HAN)har lagt sina känslor för mig på is.för inte kan väll alla känslor bara försvinna så här fort.jag har ju fortfarande känslor kvar,men jag känner ju även för (tomten)eller gör jag det????jag önskar att allt bara skulle försvinna,att allt var som det var förut.jag kommer nog aldrig att förlåta mig själv för det här.att jag har behandlat,ljugit,sårat (HAN)så här.(HAN) har inte gjort sig förkänt av allt det här som jag gjort honom.han skulle aldrig göra så mot mig.hoppas att vi kan vara vänner,trots allt.faan då.jag mår inte nått vidare just nu...svårt att se vad som skrivs mellan tårarna,därför slutar jag nu...k

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards