Alla inlägg den 6 februari 2007

Av kakan - 6 februari 2007 22:51

livet.varför ska det va så JÄVLA svårt.(HAN)har varit här o vi har pratat om hur vi ska göra.någon flyttar ut o tar en lägenhet någon stannar kvar i huset.vem?inte beslutat än.(HAN) säger att han inte orkar utsätta sig för allt en gång till..kan förstå det.vill att jag ska reda ut (tomten) o sen se vad som händer.kanske inte stänga dörren än..men hur ska (HAN) o jag kunna lappa ihop allt om jag träffar(tomten)o ser vad vi har att bygga på..(HAN)vill inte ha kontakt med mig under tiden.utan bara vid hämtning o lämning av barnen.sen ska vi se efter ett par månader om vi kan lappa ihop.DÖDSDÖMT.hur i hel...ska det funka.ska jag träffa (tomten)o börja bygga upp ett förhållande med honom för att känna hur det känns.för att sedan se om jag saknar (HAN) o vill ha tillbaka han!!!under tiden ska (HAN) känna efter om han vill ha mig.sjukt va?om man inte träffas o gör saker tillsammans kan man väll aldrig få detta att funka eller?det kommer inte dröja länge fören (HAN) har träffat nån .och då då?jag känner ju för (HAN)fortfarande o han för mig tror jag.då är det väll lika bra att göra slut på eländet med en gång eller?varför låta en dörr vara öppen så man kan ångra sig,om båda två ska ut o leva loppan för att känna efter om vi vill ha varandra...jag kommer inte att fixa det här,sitta o undra vad han gör o med vem.medans jag då ska inleda ett förhållande med(tomten)för att kolla hur det känns.SÅ JÄVLA SJUKT.fattar inte vad (HAN)menar med allt detta..hur det ska få mig att bestämma mig för den jag vill ha..är det inte bättre då att skita i allt o dela på sig för gott????fattar inget av det här,kan bero på att jag är så jäv...trött,eller annars är jag väll dum i huvudet som vissa säger!!!blev visst en häxan sur tant nu igen.kram k

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards